.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عیدی شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، پنج، نمایش، کودک، امید، افق، سلامت و فراتر در ایام نوروز، سبدی رنگارنگ از فیلم‌های جدید برای مخاطبان خود است. هفت‌سین سینمایی تلویزیون در اولین روز ۱۴۰۳
عیدی شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، پنج، نمایش، کودک، امید، افق، سلامت و فراتر در ایام نوروز، سبدی رنگارنگ از فیلم‌های جدید برای مخاطبان خود است.(ادامه)
شمال نیوز : در پیوند با تاریخچه تنکابن به عنوان شهر محوری و مرکزی غرب مازندران و شرق گیلان، بیان پیشینه اداره کل ثبت احوال استان مازندران نیز خالی از لطف نیست. این اداره کل در سال ۱۳۰۵ تأسیس شد و با ۵ اداره ثبت احوال ساری، بابل، قائمشهر، آمل و تنکابن شروع به کار کرد. تنکابن یا شهسوار، مسئله این است / سال‌هاست این منطقه میان این ۲ نام گیر کرده
شمال نیوز : در پیوند با تاریخچه تنکابن به عنوان شهر محوری و مرکزی غرب مازندران و شرق گیلان، بیان پیشینه اداره کل ثبت احوال استان مازندران نیز خالی از لطف نیست. این اداره کل در سال ۱۳۰۵ تأسیس شد و با ۵ اداره ثبت احوال ساری، بابل، قائمشهر، آمل و تنکابن شروع به کار کرد.(ادامه)
مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در شهر‌ها، مراکز بخش‌ها و روستا‌های مازندران اعلام شد. اعلام مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در مازندران
مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در شهر‌ها، مراکز بخش‌ها و روستا‌های مازندران اعلام شد.(ادامه)
شمال نیوز : چطور می شود افرادی بازنشسته و بدون کارایی و حتی افرادی بدون جایگاه استخدامی امروز در نهادهای مهم استان نظیر استانداری و سایر ادارات کل مناصب مهم را اشغال کرده اند؟ آیا این انتصابات با اصل عدالت و برابری که دولت محترم شعار آن را می دهد در تضاد نیست ؟



آقای استاندار ؛ شآن مردم سوادکوه این نیست!!!
شمال نیوز : چطور می شود افرادی بازنشسته و بدون کارایی و حتی افرادی بدون جایگاه استخدامی امروز در نهادهای مهم استان نظیر استانداری و سایر ادارات کل مناصب مهم را اشغال کرده اند؟ آیا این انتصابات با اصل عدالت و برابری که دولت محترم شعار آن را می دهد در تضاد نیست ؟ (ادامه)
شمال نیوز: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش ملی بزرگداشت آیت الله شیخ محمد کوهستانی (رحمت الله علیه) در دانشگاه علم و فناوری مازندران-بهشهر، بیان داشت: شخصیت آیت الله کوهستانی یک شخصیت مغفول مانده در تاریخ معاصر است و در حقیقت این عالم وارسته از ستارگان جهان تشیع محسوب می شود.
آیت‌الله کوهستانی از ستارگان جهان تشیع محسوب می‌شود
شمال نیوز: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش ملی بزرگداشت آیت الله شیخ محمد کوهستانی (رحمت الله علیه) در دانشگاه علم و فناوری مازندران-بهشهر، بیان داشت: شخصیت آیت الله کوهستانی یک شخصیت مغفول مانده در تاریخ معاصر است و در حقیقت این عالم وارسته از ستارگان جهان تشیع محسوب می شود. (ادامه)
شمال نیوز : آیت الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام فردا به مازندران سفر کرد . رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز به مازندران سفر کرد
شمال نیوز : آیت الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام فردا به مازندران سفر کرد .(ادامه)
شمال نیوز : دکتر فرهاد غلامی در آیین تجلیل از کارکنان نمونه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران گفت : تلاش ما احداث و اتمام بیمارستان ۱۱۰۰ تختخوابی است که قطعا ثمرات بسیاری در حوزه سلامت استان مازندران دارد و حتی ارائه خدمات بین‌المللی را در پی خواهد داشت. دانشگاه علوم پزشکی مازندران در همه حوزه ها برای ۵ سال آینده برنامه‌ استراتژیک دارد
شمال نیوز : دکتر فرهاد غلامی در آیین تجلیل از کارکنان نمونه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران گفت : تلاش ما احداث و اتمام بیمارستان ۱۱۰۰ تختخوابی است که قطعا ثمرات بسیاری در حوزه سلامت استان مازندران دارد و حتی ارائه خدمات بین‌المللی را در پی خواهد داشت.(ادامه)
فرمانده نیروی هوایی ارتش از ساخت هواپیما‌های بدون سرنشین خبر داد و گفت: به زودی از جدیدترین هواپیمای بدون سرنشین نیروی هوایی رونمایی می‌شود. ساخت هواپیمای بدون سرنشین در نیروی هوایی ارتش
فرمانده نیروی هوایی ارتش از ساخت هواپیما‌های بدون سرنشین خبر داد و گفت: به زودی از جدیدترین هواپیمای بدون سرنشین نیروی هوایی رونمایی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : سریال سوران مجموعه‌ای پرمخاطب و ماندگار در حالی پایان یافت که حماسه ششم بهمن آمل می‌تواند گزینه مناسبی برای ساخت سریال در تراز ملی باشد موفقیت سریال سوران کردستان و تشدید حسرت مازندران در معرفی آمل قهرمان
شمال نیوز : سریال سوران مجموعه‌ای پرمخاطب و ماندگار در حالی پایان یافت که حماسه ششم بهمن آمل می‌تواند گزینه مناسبی برای ساخت سریال در تراز ملی باشد(ادامه)
شمال نیوز : دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران با اشاره به صدور حکم قصاص قاتل در شعبه کیفری یک استان و اجرای آن در آینده پس از تایید دیوان عالی کشور، گفت:‌ این پرونده به دیوان عالی کشور ارسال شده و بعد از تشریفات اداری نتیجه حکم پرونده به دادگستری مازندران اعلام خواهد شد.

جدیدترین خبر از پرونده سوء‌قصد به آیت الله سلیمانی
شمال نیوز : دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران با اشاره به صدور حکم قصاص قاتل در شعبه کیفری یک استان و اجرای آن در آینده پس از تایید دیوان عالی کشور، گفت:‌ این پرونده به دیوان عالی کشور ارسال شده و بعد از تشریفات اداری نتیجه حکم پرونده به دادگستری مازندران اعلام خواهد شد. (ادامه)
شمال نیوز:

پیکر حجت الاسلام ابراهیم فاضل فرزند مرحوم آیت‌الله فاضل استرآبادی دیروزدر ساحل جویبار در استان مازندران کشف شد.
کشـف جسد حجت الاسلام فاضل در سواحل جویبار ؛ حادثه امنیتی است؟ / اطلاعیه مهم حوزه علمیه / اعلام زمان و مکان تشییع و خاکسپاری
شمال نیوز: پیکر حجت الاسلام ابراهیم فاضل فرزند مرحوم آیت‌الله فاضل استرآبادی دیروزدر ساحل جویبار در استان مازندران کشف شد. (ادامه)
پیکر حجت الاسلام ابراهیم فاضل شب گذشته در ساحل جویبار کشف شد. پیدا شدن پیکر حجت الاسلام فاضل در ساحل جویبار
پیکر حجت الاسلام ابراهیم فاضل شب گذشته در ساحل جویبار کشف شد.(ادامه)


امام جمعه بابل ترور شهید آیت الله سلیمانی را یک اقدام هدفمند و برنامه ریزی شده دانست. آقای سلیمانی واقعا ذخیره پولی زیادی نداشت و گفته‌ها در فضای مجازی شایعه است. روایت امام جمعه بابل از صحنه ترور شهید آیت الله سلیمانی/ این ترور برنامه ریزی و هدفمند بود
امام جمعه بابل ترور شهید آیت الله سلیمانی را یک اقدام هدفمند و برنامه ریزی شده دانست. آقای سلیمانی واقعا ذخیره پولی زیادی نداشت و گفته‌ها در فضای مجازی شایعه است.(ادامه)
صبح دیروز آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سابق سیستان و بلوچستان در شعبه بانک ملی مرکزی بابلسر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و در دم جان به جان آفرین تسلیم کرد. نگاهی به زندگی و خدمات خالصانه شهید آیت‌الله سلیمانی(يادداشت)
صبح دیروز آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سابق سیستان و بلوچستان در شعبه بانک ملی مرکزی بابلسر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و در دم جان به جان آفرین تسلیم کرد.(ادامه)
 آیت الله عباسعلی سلیمانی که صبح امروز در بابلسر در حمله مسلحانه به شهادت رسید، از علمای برجسته مازندران بوده است. از تولد تا شهادت/ نگاهی به زندگینامه آیت االله عباسعلی سلیمانی
آیت الله عباسعلی سلیمانی که صبح امروز در بابلسر در حمله مسلحانه به شهادت رسید، از علمای برجسته مازندران بوده است.(ادامه)
این که هر روز به صورت دومینوار و سریالی، مقام‌های سیاسی جمهوری آذربایجان و در راس آن الهام علی‌اف، از سطحی جدید از اقدامات ضدایرانی رونمایی کنند، ایران را به سمت جنگی ناگریز و اجباری سوق می‌دهد ....(خبر)
(ادامه)
 آیین سومین سالگرد درگذشت مرحوم آیت الله نورالله طبرسی نماینده فقید ولی فقیه در مازندران که با حضور شماری از مسوولان دستگاه های اجرایی و اقشار مختلف مردم در مصلای نمازجمعه شهر ساری برگزار شد،

سومین سالگرد نماینده فقید ولی فقیه در مازندران برگزار شد/ رونمایی از سند هویتی مرحوم آیت الله طبرسی
آیین سومین سالگرد درگذشت مرحوم آیت الله نورالله طبرسی نماینده فقید ولی فقیه در مازندران که با حضور شماری از مسوولان دستگاه های اجرایی و اقشار مختلف مردم در مصلای نمازجمعه شهر ساری برگزار شد، (ادامه)
۱۹ بهمن ماه، سالگرد رحلت روحانی مردمی و مبارزز انقلابی، نماینده سابق ولی فقیه در مازندران آیت الله طبرسی گرامی باد. مردم داری و منش مثال زدنی آیت الله نورالله طبرسی(يادداشت)
۱۹ بهمن ماه، سالگرد رحلت روحانی مردمی و مبارزز انقلابی، نماینده سابق ولی فقیه در مازندران آیت الله طبرسی گرامی باد.(ادامه)
شمال نیوز: سی و سه طرح فنی با هدف دریافت تصاویر با کیفیتHD  با ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه در صدا و سیمای مازندران بهره برداری شد. توجه ویژه صدا و سیمای مازندران به اطلس فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان/ مازندران پایلوت اجرای شبکه تلویزیون HD در کشور / عملکرد صدا وسیمای مازندران قابل قبول است
شمال نیوز: سی و سه طرح فنی با هدف دریافت تصاویر با کیفیتHD با ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه در صدا و سیمای مازندران بهره برداری شد.(ادامه)
تحکیم هویت ملی و مذهبی مازندران که ۱۱۹۴ سال قبل با ایجاد نخستین حکومت شیعی جهان شکل گرفته بود رسالت خطیر رسانه استانی است.

تحول در صدا و سیمای مازندران با HD سازی شبکه/ صیانت از هویت دینی دغدغه رسانه استانی
تحکیم هویت ملی و مذهبی مازندران که ۱۱۹۴ سال قبل با ایجاد نخستین حکومت شیعی جهان شکل گرفته بود رسالت خطیر رسانه استانی است. (ادامه)
شمال نیوز:  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در پیش نشست همایش ملی آیت الله کوهستانی که صبح پنج شنبه در بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی در مشهد مقدس برگزار شد،  از بزرگداشت مفاخر و چهره های بزرگ فرهنگی مازندران خبر داد. چهره های بزرگ و مفاخر عظیم مازندران باید به بهترین وجه مورد تجلیل و تکریم قرار بگیرند
شمال نیوز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در پیش نشست همایش ملی آیت الله کوهستانی که صبح پنج شنبه در بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی در مشهد مقدس برگزار شد، از بزرگداشت مفاخر و چهره های بزرگ فرهنگی مازندران خبر داد. (ادامه)
آیت الله لائینی :برجستگی های مردم مازندران تقویت شود
نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر تقویت برجستگی های مردم استان گفت: حماسه مردم شیرگاه بیانگر بصیرت و تدین مردم است.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: عده‌ای به تالاب‌های مازندران دست‌اندازی می‌کنند و با خشک کردن آنها، به دنبال انتفاع هستند و مصوبات کنوانسیون بین‌المللی تالاب‌ها اصلا اجرایی نمی‌شود. انتقاد نماینده ولی فقیه در استان از دست‌اندازی مافیا به تالاب‌های مازندران‌
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: عده‌ای به تالاب‌های مازندران دست‌اندازی می‌کنند و با خشک کردن آنها، به دنبال انتفاع هستند و مصوبات کنوانسیون بین‌المللی تالاب‌ها اصلا اجرایی نمی‌شود.(ادامه)
آیت الله گرایلی استاد عالی حوزه علمیه مشهد، مدیریت حوزه علمیه خراسان بزرگ و امام جماعت حرم مطهر رضوی دعوت حق را لبیک گفت. آیت الله گرایلی، دعوت حق را لبیک گفت
آیت الله گرایلی استاد عالی حوزه علمیه مشهد، مدیریت حوزه علمیه خراسان بزرگ و امام جماعت حرم مطهر رضوی دعوت حق را لبیک گفت.(ادامه)
شمال نیوز:  حماسه ششم بهمن آمل به واسطه مقاومت قهرمانانه مردم در مواجهه با گروهک‌های منافق جاودانه و پس از گذشت حدود چهار دهه به الگوی جبهه مقاومت مبدل شده است. روزی که آمل « هزار سنگر » شد / ضرورت تشکیل بنیاد ششم بهمن آمل
شمال نیوز: حماسه ششم بهمن آمل به واسطه مقاومت قهرمانانه مردم در مواجهه با گروهک‌های منافق جاودانه و پس از گذشت حدود چهار دهه به الگوی جبهه مقاومت مبدل شده است.(ادامه)
شمال نیوز : آیت الله محمدی لائینی، نماینده مقام معظم رهبری در استان و سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران با همراهی حجت الاسلام کاظمی، مشاور استاندار در امور روحانیت، حجت الاسلام ابراهیمی، رییس ستاد اقامه نماز استان و عباس زارع، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با  مراجع تقلید در قم دیدار و گفتگو کردند. ‎ ‎ دیدار نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران با مراجع تقلید در قم
شمال نیوز : آیت الله محمدی لائینی، نماینده مقام معظم رهبری در استان و سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران با همراهی حجت الاسلام کاظمی، مشاور استاندار در امور روحانیت، حجت الاسلام ابراهیمی، رییس ستاد اقامه نماز استان و عباس زارع، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با مراجع تقلید در قم دیدار و گفتگو کردند. ‎ ‎(ادامه)
برگزاری همایش ملی آیت الله کوهستانی در اردیبهشت سال آینده
نماینده ولی فقیه در مازندران از برگزاری همایش ملی آیت الله کوهستانی در نیمه دوم اردیبهشت سال آینده خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : آن زمان زمزمه‌های شنیده می‌شد مبنی بر اینکه می‌خواهند پیکرش را در قم دفن کنند اما دو روز بعد بنا به وصیتش در زادگاهش کیاسر 72 کیلومتری جنوب شهرستان ساری در میان خیل عزاداران به خاک سپرده شد .... دلمان برای فریادهای سید شجاع تنگ شد !
شمال نیوز : آن زمان زمزمه‌های شنیده می‌شد مبنی بر اینکه می‌خواهند پیکرش را در قم دفن کنند اما دو روز بعد بنا به وصیتش در زادگاهش کیاسر 72 کیلومتری جنوب شهرستان ساری در میان خیل عزاداران به خاک سپرده شد ....(ادامه)
آیت الله لائینی:دامداری های صنعتی در مناطق محروم مازندران توسعه یابد
نماینده ولی فقیه در مازندران توسعه صنایع و دامداری های صنعتی را در مناطق روستایی امری مهم دانست.(ادامه)
همایش ملی بزرگداشت آیت الله کوهستانی در مازندران برگزار می شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: همایش ملی بزرگداست آیت الله العظمی شیخ محمد کوهستانی در محورهای مختلف برگزار می شود.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 7 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.181 seconds.